©Illirica 2025 — Sva prava pridržana
Illirica
Počni
Naše vrijednosti
Kvaliteta proizvoda
Visokokvalitetni proizvodi napravljeni od najboljih sastojaka koje Mediteran nudi: cvijet lavande, ružmarin, kamilica, šljiva, šipak, rikola, nar, maslinovo ulje, bijela vrba i alge.
Inovativan pristup u odabiru sastojaka i načinu na koji se proizvodi mogu kombinirati i koristiti za snažnije, ciljano djelovanje. Ovaj kreativni pristup naglašava svestranost i učinkovitost kozmetičkih formulacija. Ideja je stvarati proizvode koji su ne samo učinkoviti pojedinačno, već i djeluju sinergijski, omogućujući korisnicima da učinkovitije ciljaju specifične potrebe kože. Promišljenim spajanjem aktivnih sastojaka maksimiziramo prednosti, nudeći rješenja za razne probleme s kožom na prilagođen i dinamičan način.


Održivost
- SIROVINE: nabavljene iz održivih izvora
- PAKIRANJE:
- Sulapac – Kozmetičke teglice za naše proizvode NATURA-EX-o HYDRA i NATURA-HYDRA
Sulapac materijali predstavljaju inovativno i ekološki prihvatljivo rješenje koje zamjenjuje tradicionalnu plastiku. Njihova uporaba doprinosi smanjenju emisija CO2 i eliminaciji mikroplastike, a istovremeno osigurava visoku učinkovitost i izvrsno korisničko iskustvo. Ovi materijali spajaju održivost, estetiku i funkcionalnost na način koji oponaša prirodu.
Bez kompromisa u kvaliteti, Sulapac je savršeno rješenje za brendove koji žele spojiti održivost s vrhunskom funkcionalnošću i elegantnim dizajnom. Njegova glatka i prirodna završna obrada ne zahtijeva dodatno lakiranje, dok raznovrsne teksture i jedinstveni doživljaj na dodir čine ga idealnim izborom za sofisticirane proizvode.
BIORAZGRADIVI PAPIR sa sjemenkama livadnog cvijeća
RECIKLIRANI PAPIR kao vanjska ambalaža za naš proizvod

Društvena odgovornost
POVEZANOST S LOKALNOM ZAJEDNICOM
Pri kreiranju novih proizvoda surađujemo s lokalnim proizvođačima i umjetnicima kao našim partnerima.
Donacijama svojih proizvoda podržavamo rad nekoliko udruga čije vrijednosti duboko poštujemo i za koje se i sami zalažemo.


Kulturno nasljeđe
Sam naziv, kao i cijeli vizualni identitet brenda, inspirirani su ilirskom kulturom.
Ova misteriozna plemena nastanjivala su šire područje ove strane Jadranskog bazena u razdoblju od nekoliko tisuća godina prije Krista pa sve do rimske okupacije i osvajanja u novoj eri nakon čega im se, po starom dobrom rimskom receptu (damnatio memoriae) briše svaki trag iz povijesti. Podaci o njima obavijeni su velom tajne, ali pronađeno je dovoljno artefakata da bismo dobili mali uvid u njihov život – točno onoliko koliko nam treba za pobuditi maštu.
... i jedan tajni (ali ništa manje važan) „stup“ na kojem počiva naš brend - ČAROLIJA
ILLIRICA je brend za:
- ...one koji u svoju svakodnevnicu žele unijeti dašak magije i misterije
- ...one koji žele dobiti više od samog proizvoda – one koji žele iskustvo. Svakodnevni predmeti zamotani su u mirise tipične za ovaj predivan komad zemlje pod suncem kojeg zovemo Mediteran, i priče naroda koji su pod ovim istim nebom šetali nekoliko tisuća godina prije nas.
- ...one kojima život ima najviše smisla ako nisu uvijek s dvije noge čvrsto na zemlji i žele iskustvo koje će ih, na barem par centimetara, odignuti od čvrstog tla po kojem šetaju - raspršujući njihove brige i ispunjavajući njihova srca radošću.
